Cirkeln blogg och twitter - på engelska!

Sara har startat en engelsk blogg om Cirkeln, och Mats har börjat twittra på en engelsk twitter!
Den engelska Cirkeln bloggen heter Engelsfors Stories och ni kan besöka den HÄR! och den engelska twitter sidan EngelsforsNews för Cirkeln som Mats skriver på kan ni hitta HÄR! Glöm inte att följa om ni har twitter!

Lite nytt info:
Såhär skriver Sara på sin blogg om det tyska omslaget till Cirkeln:

"Vårt tyska förlag Dressler vill alltså hjälp med att välja omslag till den tyska utgåvan till Cirkeln. Trevligt nog verkar de tyska läsarna ha samma smak som Mats och jag för vi gillade - utan tvekan - nummer ett, det som ni ser ovan.

UPPDATERING:
Omröstningen är stängd och omslaget ovan var mest populärt. Jag vet dock inte om det är helt avgjort än, förlaget kanske har annat att ta hänsyn till också."

Alltså verkar det som att omslaget kan ha vunnit, och det är då detta:

























Om jag får säga det själv så tycker jag att det ser grymt ut!

Kommentarer
Postat av: cheap transcription

Det är inte lätt för en sådan tid att hitta ett lämpligt medium för kommunikation. Men det ser ut som du gjorde.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [Måste skrivas! Visas endast för oss]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0