Sara och Mats i Nyhetsmorgon

Om jag vet rätt så heter det nyhetsmorgon, eller godmorgon, eller någonting sådant...

I vilket fall som helst så var Sara och Mats gäster i programmet skärtorstagen den 21.
De blev intervjuade, och svarade på precis samma frågor som de svarat på i alla intervjuer jag har läst.

Jag gillar att de gör en så stor grej av det här. Jag menar, det är en chans att båda promota boken som eventuellt ska bli film [!] och lilla landet mellanmjölk [Sverige].

Har tyvärr inga bilder, hade bråttom på morgonen. Går säkert att kika in på någon "play" kanal för att se intervjun.
Prova att googla, det brukar funka perfekt :]

/ Cirkeln Sweden

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [Måste skrivas! Visas endast för oss]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0