Ursäktar för dålig uppdatering + lite nyheter!

Förlåt för den dåliga uppdateringen på sista tiden!
Jag tror att de flesta har börjat skolan nu, så det kommer bli en del att göra. Men snart drar ju auditions till Cirkeln igång! Ännu inga datum eller sådant, men ni kan lita på att ni hittar det här först!
Antagligen blir det inte förrän senare in på september månad, men det är ju inte långt kvar! Tills dess så kan man ju läsa om Cirkeln, träna till audition eller kanske göra en Cirkeln pjäs i skolan?

Till att börja med så kommer Cirkeln att släppas i Danmark den 29 september! Jättekul!
Såhär skrevs det på Cirkelns facebooksida:

" Har ni danska vänner? Då kan ni tipsa dem om att Cirkeln - eller Cirklen som den heter där - kommer ut den 29 september i Danmark! ♥ Här kan ni titta på den danska omslaget: http://engelsfors.blogspot.com/2011/08/release-date-for-denmark-danish-cover.html "

Cirkeln kommer också släppas i Lettland! Cirkeln har nu översatts till arton språk och över tjugo länder!! Underbart! Det går verkligen framåt, och vi fans är så stolta över Mats och Sara, eller hur!?

Glöm nu inte att kika in på den engelska Cirkeln bloggen, Cirkelns facebook sida, Saras blogg och Mats twitter!


Kommentarer
Postat av: fredrika

hej , jag undrar om ni vet när andra boken kommer ut , isf när? älskar eran blogg :)

2011-09-09 @ 15:02:57
Postat av: Helena

Svar till fredrika: Den andra boken "Eld" Kommer ut 2012, vilket datum vet man inte än. Hoppas det hjälpte :)

2011-09-11 @ 20:11:15
Postat av: Anna

Hej! Jag vill jättegärna veta vars auditionen ska vara, har du någon susning om det? Svara som kommentar på min blogg så att jag ser det, tack och hej!

2011-12-04 @ 16:28:03
URL: http://annawikstroms.blogg.se/
Postat av: Jennifer

när kommer andra boken ut??

2012-02-08 @ 07:10:29
Postat av: buy research papers

Bra idé! Det ska bli intressant, jag är säker!

Postat av: Helena

That's it! I'm making a new cirkeln-blogg! You don't update, you don't do anything och btw gumman rollerna är redan utvalda så du är sent ute! Tänker göra en nya blogg den här suger! Har ni dött elr?

2012-03-24 @ 12:56:57
Postat av: Belma

Hejsan!

Jag skulle bli jätte glad om ni kunde berätta för mig när auditionen är och vart eftersom är jätte intresserad att söka!! Ni kan väll emaila mig eller svara på min kommentar på min blogg?

Skulle bli jätte glad !

Hör av er!

2012-04-01 @ 20:50:08
URL: http://beelmaahalilkanovic.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hallå, filmen är äntligen på gång!! :O <3 Lyckaaaa!!!
http://www.imdb.com/title/tt2122313/
Tycker ni de har valt rätt skådisar? Jag tycker Jonas Karlsson som Max, Susanna Roald som Vanessa och Tehilla Blad som Linnea är klockrena! Det här kommer bli så bra!

2012-10-23 @ 19:44:34
Postat av: Anna

Vet att det är sjukt sent ute men ska det inte vara fler auditions, i sådana fall vet du vart man kan hitta sidan med info och tider etc?

2013-05-28 @ 09:25:57
URL: http://annaahofman.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [Måste skrivas! Visas endast för oss]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0